Nem találsz valamit az oldalon vagy a fórumon? Írd be ide:

Rólunk mondtátok: Nagyon köszönöm a segítséget! Azért léptem be a klubba, mert Ti törődtök a tagokkal. - Agárdi Tímea

Szerelési tipp ajánló // Nézd meg ezeket is!

Nyomd le párszor a fékpedált. Húzd le az akksi sarukat. Mindkét ülés konzolt szedd ki. Hajtsd fel a padlóburkolatot...
Habár a smart szakirodalma szerint a váltóolaj nem tartozik a cserélendő folyadékok közé, elvileg az autó eg...
 A fortwo cabrio teteje elég sok bosszúságot okozhat. Nem nyílik le, nem csukódik fel, kattog, eltörik, púpos lesz...
Izzócserénél alapszabály, hogy ne érjünk az üveg részéhez, mert ezzel jelentősen csökken az égő...

Generátor csere

 A smartokat 5 különböző generátorral szerelték. A probléma az, hogy mindegyik passzol a helyére, de nem mindegyikkel működik az autónk. Fontos, hogy a megfelelőt válasszuk. Ha nem tudjátok milyen kell, írjatok és kikeressük alvázszám alapján.

Első lépésként fel kell emelni a kocsit, levenni a jobb hátsó kereket (lásd kerékcsere c. útmutató) ha meg akarjuk könnyíteni a dolgunkat, akkor a hátsó sárvédőt (ld.:hátsó lökhárító leszedése), és a kerékjárati dobot is ki kell szedni (ld.: kerékjárati dob kiszedése).

Vegyük le az akksisarukat, áramtalanítsuk az autót.

A csiga burkolatát két patent tartja. Közepüket kell kihúzni koppanásig, így elengedik a rögzítést.