Nem találsz valamit az oldalon vagy a fórumon? Írd be ide:

Rólunk mondtátok: Ha beteg a kisautóm nektek mindig van néhány jó tippetek a megoldásra :) - Kovács Andi

Szerelési tipp ajánló // Nézd meg ezeket is!

   Izzócserénél alapszabály, hogy ne érjünk az üveg részéhez, mert ezzel jelentősen csökken az...
Az olajszintet heti rendszerességgel kellene ellenőrizni. Az se jó ha túl sok van benne, és az sem ha túl kevés. Prób...
Ha már nem úgy fog smart a kézifékje, ahogy szeretnéd, akkor mutatjuk, hogyan tudod otthon egyszerűen Te magad is beállí...
A 450-es smart világításkapcsolójának meghibásodása sajnos gyakori jelenség. A problémát a gy...

Generátor csere

 A smartokat 5 különböző generátorral szerelték. A probléma az, hogy mindegyik passzol a helyére, de nem mindegyikkel működik az autónk. Fontos, hogy a megfelelőt válasszuk. Ha nem tudjátok milyen kell, írjatok és kikeressük alvázszám alapján.

Első lépésként fel kell emelni a kocsit, levenni a jobb hátsó kereket (lásd kerékcsere c. útmutató) ha meg akarjuk könnyíteni a dolgunkat, akkor a hátsó sárvédőt (ld.:hátsó lökhárító leszedése), és a kerékjárati dobot is ki kell szedni (ld.: kerékjárati dob kiszedése).

Vegyük le az akksisarukat, áramtalanítsuk az autót.

A csiga burkolatát két patent tartja. Közepüket kell kihúzni koppanásig, így elengedik a rögzítést.