Nem találsz valamit az oldalon vagy a fórumon? Írd be ide:

Rólunk mondtátok: Nagyon jól jött a smart vásárlás előttis cikk! Sikerült elkerülni pár borzasztó állapotú smartot. - Jóni András

Szerelési tipp ajánló // Nézd meg ezeket is!

Akinek volt már cabrioja tudja, hogy mekkora feeling, de sok bosszúságot is okoz ha eltörik egy csúszka, megkopik a bowden, ledar...
   Izzócserénél alapszabály, hogy ne érjünk az üveg részéhez, mert ezzel jelentősen csökken az...
A szélvédőmosó utántöltés az egyik legegyszerűbb művelet. Csak a szerviznyílást kell leszedni érte. Ha...
Izzócserénél alapszabály, hogy ne érjünk az üveg részéhez, mert ezzel jelentősen csökken az égő...

Műszerfal világítás izzócsere

 Gyújtás ráadásakor az összes visszajelző lámpának fel (kéne) villannia. Ha ezek közül valamelyik nem és, vagy mint az esetemben,  a műszerfal egy része nincs megvilágítva első körben érdemes megnézni az izzókat, hiszen ez a legolcsóbb módja annak, hogy kiderítsük, hogy egy 200ft-ois izzó égett-e ki, vagy más a probléma.

De izzót akkor is cserélhatünk ha egyedi megvilágítást szeretnénk a számlapnak. 

Nehézség: könnyű

Idő: 6-8 perc

Szükséges eszköz. T10, bit fejű csavarhúzó vagy műszerfalizzó kiszedő kis műanyag. 

Kezdjünk is neki.

Ahhoz, hogy hozzáférjünk a az izzókhoz le kell szedni a kilométerórát. (ld.: kilométeróra írás), de a kábeleket nem kell lekötni róla.

Kiinduló állapot, 0-50-ig nem világít a számlap.