Ha nincs bankkártyád, vagy nem tudsz utalni, akkor is tudsz fizetni nálunk az alábbi módokon:
- Megkérhetsz egy barátodat, hogy rendelje meg a terméket vagy a tagságot a Te nevedben a saját bankkártyájával. Ez azért működik, mert fizetéskor átirányítunk a bank oldalára, ahol Mi nem látjuk ki fizet, csak a banktól kapunk egy visszaigazolást, hogy sikerült a fizetés. A bank pedig nem látja a rendelési adatokat, így bárki kifizetheti azt.
- Ha az ismerőseidnek sincs bankkártyájuk, vagy nincs beállítva nekik az internetes vásárláshoz a visszaigazoló kód és emiatt nem tudnak kártyával fizetni, akkor válasszátok az átutalásos fizetést és az ismerősöd át tudja utalni az összeget a visszaigazoló emailben található utalási adatok alapján.
- Ha az ismerőseid egyike sem tud se kártyával, se átutalással fizetni, akkor válaszd az átutalásos fizetést és a visszaigazoló emailben található utalási adatok alapján személyesen egy CIB bankfiókban is be tudod fizetni a számlánkra az összeget. Ezt általában “pénztári készpénzbefizetés”-nek hívják a bankok, ilyesmi szöveg keress a sorszámhúzón.
- Ha nincs a közeledben CIB bankfiók, akkor megkérhetsz egy ismerőst, akinek van, hogy fizesse be neked. Ebben az esetben ügyeljen rá, hogy a közleményben a rendelésszámot tüntesse fel, hogy tudjuk hozzád tartozik a befizetés.
- Amennyiben a CIB bank nem járható út, akkor bármelyik bankfiókba beszaladva személyesen be tudsz fizetni (utalni) a számlánkra a visszaigazoló emailben található utalási adatok alapján.