GYAKORI KÉRDÉSEK

Smarttal kapcsolatos kérdések

Igen, smart szervizeket itt találsz: smart szerviz

Igen, smart bontókat itt találsz: Smart Bontó

Tagsággal kapcsolatos kérdések

Az összeg megérkezését követő 1 évig.

Az összeg megérkezését követően a rendszer
automatikusan beállítja a választott tagságot. Erről küld majd egy
emailt is és azt követően elérhetőek lesznek a zárolt tartalmak.
 
Ha gyorsan van szükséged a zárolt információkra és nincs időd megvárni, míg a bankod teljesíti az utalási megbízásod (pl: hétvége van, vagy este) akkor javasoljuk az alábbi lépéseket:
– Regisztrálj (ha még nem regisztráltál) és lépj be a SMART MANIA fiókodba.
– A SHOP-ban válassz egy számodra megfelelő tagságot és tedd a kosárba.
– Menj a fizetés/pénztár részhez, töltsd ki az adataidat.
– A fizetési módoknál válaszd a bankkártyást fizetést.
 
Így viszonylag gyorsan, néhány óra alatt beállítódik a tagságod és gyorsabban hozzáférsz a szükséges információkhoz.

Meg tudod újítani a személyes fiókod “Tagságaim” menüpont alatt, nem szükséges újra regisztrálnod.

Ilyen nem fordulhat elő, hiszen minden tartalmat láthatsz. Ha olyan dolgot keresel, ami nincs az oldalon és írsz nekünk, akkor a lehető leghamarabb feltöltjük, ha tudjuk rá a megoldást.

Amennyiben mégsem vagy megelégedve velünk, 100%-os pénz visszafizetési garancia van nálunk!

Vásárlással kapcsolatos kérdések

Futárszolgálattal biztonságosan és gyorsan juttatjuk el hozzád.

Egységesen 1.200 Ft

Előreutalással vagy OTP banki befizetéssel a számlánkra: 11773212-00298106 (OTP) SMART MANIA

– Ha külföldről szeretnél utalni, akkor az adatok: IBAN: HU83 1177 3212 0029 8106 0000 0000 / BIC: OTPVHUHB

Nem találod, amit keresel? Írj nekünk: